07/07/2015

Voi hyvin - liiku oikein - syö säännöllisesti

Moikka!

Aloitin toukokuun puolen välin tietämillä kuntoilun uudestaan.
Kesäkuun alusta asti oon käynyt kävely lenkeillä 3-4 kertaa viikossa.
Käyn myös porrastreenaamassa. Lisäksi teen kotona lihaskuntoharjoitteita.
Nyt oon alkanut myös pyöräilemään.
Tavoitteeni on syyskuussa järjestettävät suuret kuntotestit.

Aiemmasta urheilutausta: oon ala-aste ikäisenä joukkuevoimistellut monta vuotta.
Yläaste-amis aikoina oon pelannut tennista 2-3 kertaa viikkoon.
Sen jälkeen ennen armeijaan lähtöä laskin kolme talvea freestylea.
Liikunta muoto on vaihtunut matkan varrella selkävaivojen takia.
Lääkäri suositteli kävelyä, pyöräilyä, uintia, joogaa ja pilatesta.


Ruokavaliossa oon kiinnittänyt huomiota säännölliseen syömiseen.
Proteiinia oon lisännyt maidon, maitorahkan ja raejuuston muodossa.
Lisäravinteista oon käyttänyt vain kreatiinia.

Mulla on käytössä Suunnon M5:n.
Ostin M5:n syksyllä vuonna 2013. Mun tarpeisiin ollut oikein hyvä.
Treenisuoritukset saa ajettua tietokoneelle suoraan.
Movescount sivun kautta saa katottua kätevästi mitä on tullut tehtyä.

Tässä vielä kuvia maisemista missä mä käyn treenailee.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Palautteet, kysymykset ja yhteystyökuviot:)